utskällning till tårar.

2008-08-02 |20:45:09
jag har gråtit en gång på jobbet,
förra sommaren.
det var pga att jag som då var extraarbetare fick alldeles för mkt ansvar
& typ hundra italienare bara stod & skrek & jag jobbade 14timmarspass i ungefär 2 veckors tid.
DÅ grät jag, av utmattning och bara..möff, typ.

Men, så idag, grät jag för 2a gången på jobbet.
En gubbe som tydligen hade blivit lovad ett bra rum & att få stanna där i 7 dagar,
blev helt fly förbannad när jag krossade hans drömmar genom att ge honom sanningen,
att han inte alls hade ett sånt run som väntade på honom.
Det han hade att förvänta sig var att få byta rum väldigt mkt.
blev han glad? NEJ . Kan man till viss del förstå honom? JA.
Men ändå, varför skrika  på mig?
När en av våra söta extraarbetare har gjort fel?
Han var så vidrigt arg & spottade mig i ansiktet när han skrek det ena skällsordet efter det andra.

Jag höll god min & sa att jag skulle ringa min chef & se vad vi kunde göra.
Han stampade därifrån & skrek lite på vägen.
När han hade gått brast det & jag började tokböla.

Fick ringa min chef mitt i allt hulkande & vi löste det tillsammans.
Gubbjäveln blev nöjd, tur för honom, annars hade jag fan hällt kaffe på honom eller något.


Ibland hatar jag mitt jobb.. Massor. .

Kommentarer
Postat av: S

Kissa i hans kaffe imorgon bitti!

2008-08-02 @ 21:14:28
URL: http://esspe.blogg.se/
Postat av: Nina

Usch hatar dessa människor, vad har vi gjort? Vi är bara ansiktet utåt liksom, AAH bajs på dom!! Idag var jag tvungen att torka upp efter några idiotiska kunder som tappade en ölflaska på golvet, dom bara gick frågade inte ens om dom kudne hjäla till med något :S

2008-08-02 @ 21:22:59
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: mia

Vilket jävla vider. ska jag skjuta honom?

2008-08-03 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!