Bebishud jao

2008-12-20 |12:45:40
Huahin 18:45


Idag vaknade jag & E till runt halv 10, thaitid.
dvs runt halv 4 pa morgonen svensk tid,puh!
vi var nog varre an vad zombies ar, men tvingade upp oss for att kunna komma i ratt dygnsrytm.
Efter frullen bytte vi till bikni & alla satte av till stranden.
Vi kom dit, at lunch (tokgod svampsoppa), la vi oss & stekte flasket.
Vi badade sjalvklart ocksa. Tokskont, men lite smakallt , bara 27 grader ;)

Sen gick jag & E upp pa stan & tog en helkroppspeeling, helt underbart skont.
Den var ganska dyr, 500 bath. Alltsa ungefar 100 kr. ;D
Vi lag & skrattade & blev insmorda i typ lera med peelingkorn i & jag borjade skratta nar dom masserade fotterna .
ujuj vad massagetanterna skrattade at mig da & dom peelade mina fotter annu mer da! Taskigt , hah.

Well, nu ar vi hemma igen & vi har haft siesta .
E somnade i solstolen vid poolen & jag laste ut min andra bok.
Helt sjukt vad jag kanner att jag har semester,
det ar bara da jag laser bocker.

Nej, nu ska jag forsoka ringa alsk pa skypen & sen hoppas jag att det blir mat.
Min mage kurrar for fullt!

Hojhoj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!