Framtidsdrömmar & förälskelse

2008-12-15 |08:01:42
Ja,herremingud.

Igår, efter en otroligt seeg dag på jobbet,
åkte jag & älsk in till Nyk.
Där hämtade lilla familjen Sahand upp oss
& vi åkte till La Stigtomtish.
Ujuj, för nu har lilla Sääz blivit stur.
Skaffat fraou (eller fästmö heter det väl om man inte gift sig ännu?)
& en liten skitunge som är söt som socker.

Toksnyggt hus, & helmysig familj.
Jag fick hålla Elisanfisan & jag blev helt förälskad i henne,
den lilla charmknutten(knuttan?).
Josse & jag pratade bebisar & allt möjligt,
medans grabbsen fixade Fisans rum.
(fråga mig inte vad dom gjorde, det borrades & gjordes väggar typ^^)
Blev bjudna på god mat & ja, det var väldigt mysigt & trevligt :)
Så, thank you för en supernice kväll!


--------------

& här sitter jag, återigen på jobbet.
Bara idag & imorgon kvar, jehaaw.
Sen bär det av, till sol & värme.
Oh, så lövely.

Men usch vad jag kommer sakna älsk,
har blivit så beroende av honom nu när vi bor tsm.
 Jag älskar dig!
<3
Kommentarer
Postat av: MJ

Tack själv, de var trevligt att ni kom. Vilket gulligt inlägg :) Ha en bra dag på jobbet. Ni får komma oftare, iofs lär väl din händige karl vara här nu när du är i thailandet, sasse lär nog tvinga honom på ett diskret sett ;)

2008-12-15 @ 09:02:52
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!