Soligt & utflykter

2008-12-28 |16:59:59
27-27e dec var vi pa utflykt.
Vad kan ,man saga?
Floating market, River Kwai, mycket hemskheter fick vi veta nar guiden berattade om all historia,
vadigt larorikt, bo i hyddor pa en flotte, harda sangar, kartongtunna vaggar,, bada i vattenfall  . .ujuj & mycket mycket mer.
Kan inte forklara med ord.  En otroligt handelserik utflykt i say .

Idag har vi solat & stekt hela dagen, sjukt nice.
Alla ar grillade utom jag, som vanligt da.
Solen tar inte pa mig, thats it.
Alla gar runt med tomat-ansikten,
alla utom jag. jag ar lika likblek som vanligt , puh.

well, nu are time att slanga sig i sangen & sussa,
klockan ar 23.00 har.
Imorgon are sola & bada all day long igen.

Hojhoj pa er alla!

D <3
Kommentarer
Postat av: Din

Lite brun tror jag allt du har blivit :)

om inte annat lite röd ;)



älskar dig<3

2008-12-28 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!