Kärringjävel att ringa så sent!

2008-07-03 |00:20:25
uscha, att försöka stänga i en timme för att lära Kim (extrajobbare som fnissar väldigt mkt, men är hur härlig som helst) hur allt går till, är helt okej.
MEN  att det ringer en helt gaaalen tant halv tolv är bara så vidrigt irriterande.
Varför kopplade vi inte telefonen till en telefonsvarare , var det ända jag kunde tänka när den där helvetestantn babblade där i örat på mig.
Jahaja vad ingår i rummet? jaha, rummet & frukost ? men jag har hört att ni har kaffe också? jahaja, och har ni inga kakor? johojo, vad bra. vilka kanaler har ni? jahaja, inte den då? nehe, har ni tv på rummen? jahaja, har ni radio då?
klockradio? vad är det? jaha, men ni hade tv? förresten, ingick frukosten? jahaja, när var den då?
hur länge har ni bemannat? jaha, så gästerna är själva på natten? jahaja, är inte det farligt? vad kostade rummet nu igen?


JÄVLA KÄRRING , ville jag skrika. men istället stod jag där & fånlog & räknade upp alla kanaler minst sju ggr för tanten.
och jadå, vi är bemannade hela dagen. nej tyvärr inte natten. nej det är inte farligt, vi har lås på dörren.

bwah.
nu är jag trött, minst sagt.


godnatt gott folk.

idag åkte min fraou till Malta <3 viva la fica e qui la castiga <3
Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt jag låg istället..ska skärpa mig och blgoga mer

2008-07-03 @ 13:01:47
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: ----

jag älskar att skrika kärring till tanter, dom blir så fruktansvärt stötta o chockade efersom de aldrig tror att en söt som jag skulle kunna få ur mig såna ord

2008-07-03 @ 14:05:57
URL: http://borntobebitch.blogg.se/
Postat av: Brunettgurra AB:D

kul blogg;) höhö

2008-07-03 @ 17:02:27
URL: http://brunettgurra.blogg.se/
Postat av: Brunettgurra AB:D

jooo visst är den;)

2008-07-03 @ 23:33:16
URL: http://brunettgurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!