livets ironi.

2008-07-30 |23:22:11
det är sjukt faktiskt.
hur jag sitter här & gnäller över allt, alltid.
alltid är något fel, eller hur ?

Sannas pappa är död.
Han dog 1a juli i en mcolycka.
Har precis läst ett mail från henne där hon berättar det & att hon inte är så kontaktbar just nu,
vilket jag verkligen förstår.
Även om hon bor i Hbg & har gjort det sen hon flyttade dit i 8an, så har vi alltid varit så nära.
Jag kommer aldrig glömma hennes pappa, Claes.
Hur han alltid gav mig en kram & sa "Heej Marre gumman!"
Jag kommer ihåg när jag åkte mc med honom, usch vad rädd jag var,
men samtidigt var det så himla skoj!
Jag glömmer aldrig hur underbar den familjen är, alla är så öppna & mysiga.
Hur är den familjen nu ?
dyster & sönderkrossad?
önskar jag kunde göra något, men inget kan göra det ogjort.
Claes är död, & det finns ingenting någon kan göra åt det.

Vila i frid .


------------------------


Uuh, inget bra avslut på denna kvällen ,
det må jag säga.

Nej, sängen väntar.
Trött som. .. ett fikon ?

eller ett krusbär ?
Kommentarer
Postat av: Nina

VAA?! Jag kan inte fatta det :S Va neej!! Jag tänkte på Sanna igår, åh herre gud!! :(

2008-07-31 @ 23:18:12
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!