Misär.

2008-07-28 |17:13:19
har setat & surfat som det så snyggt heter,
en stund.
tittade upp & såg vilken misär jag lever i

bildbevis ;



japp, jag erkänner.
det behöver städas. .

men, jag har haft så mkt annat för mig !
kolla själv ;


Jag satte ihop denna bokhylla igår kväll,
med lite (läs; mycket!) hjälp från Lajnaa.


Detta barbord + 2 stolar (har 2 kvar att sätta ihop,puuh)
satte jag faktiskt ihop själv (!)
 . . . ska väl också nämna att jag glömde 2-3 pinnar/brädor,
som ska vara nere på bordet så man kan ha dom som typ fotstöd.
men vem faan behöver det? :D
det finns ju på stolarna , eller hur  ? (A)

har inte hunnit diska heller. hrmpf.
uscha, kanske skulle göra det ?



Well, det var iaf lite uppdatering :)

VÄNTA!!
här kommer en bild på min frukost,
det absolut godaste jag någonsin har ätit .
yoggi med kiwi & melon, yumyum !


(väldigt sniggt att soptunnorna synd i bakgrunden,
men jag åt faktiskt upp allt så inget hamnade där ^^ )



solong fuckers!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!