Ny dag, nytt liv, solen skiner.

2008-07-07 |10:21:38
 . . .vänta, det spöregnar & är grått ute .
känns som om det är höst.
ursäkta min pessimism, men det är faktiskt så.

Men, om man nu ska tänka på
det som har hänt.
att jag numera är en utav många många vilsna singlar.
så känns det.. tomt ?

men ändå bättre än igår.
tror jag. eller så har jag bara förträngt det.

-tittar ut på spöregnet-
hm, jag har inte hunnit köpa något paraply.
& inga regntäta kläder heller.
jippi, det ska bli skoj att gå till jobbet.
nu skulle man ha haft bil - sur-

som ni ser kan jag nästan skämta igen,
det måste vara ett bra tecken ?

nästan så jag är lite hungrig också !

får väl hoppa in i duschen
& hoppas på underverk när jag kommer ut.
solen ska skina, mitt ansikte ska inte vara så svullet av allt gråtande,
& jag ska känna mig hyffsat okej.

jä, good luck you schmuck.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!