oskarshamn

2008-07-12 |22:38:02
Då var man här igen.
festival var det tydligen i staden, så vi fick vänta i vad jag tyckte kändes som hundra år på ett bord på Kina-restaurangen.
men det var det värt, ujuj. jag är mätt & mycket belåten. ackack.
nu sitter jag i mormor & morfars säng,ska väl snart sova med tanke på att ´min mobils alarm står på 05.30, puh!
då ska vi gå upp, slänga oss i bilen & åka till Kalmar, till Rasta.
där käkar vi hotellfrullis & vaknar till innan vi åker vidare till båten som ska ta oss ut till Ungskär <3.
hrmpf, har precis fått veta att duschen på ön är kaputt, helt jävla trasig.
så jag kommer lukta gammal disktrasa efter en vecka utan dusch!
( nej S, inte den disktraselukten ! )
får verkligen hoppas på bra väder så jag kan bada i havet iaf .

nejmen usch vilket tråkit inlägg,
well ber om ursäkt.
men trött som sjutton,så nu äre nog dags att dejta John Blund en stund.

nightynighty fuckers.
Kommentarer
Postat av: S

-inga kommentarer-

:D

2008-07-13 @ 02:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!