Torsdag & vad mer ?

2008-07-03 |12:59:28
Händer det något spec idag?
hm. njanja ?

funderar på vad som ska mumsas till lunch,
möjligen att man ska käka korv med bröd ?
jag menar, jag har ju ätit det i 2 dagar nu, varför inte 3 ?
onödigt att slänga bort tokgott korvbröd , eller hur ?

min lägenhet ser ut som en målar/tapet/skräp-studio
eller något liknande. spännande.
 
jag har så ont i min kropp,
sov på en uppblåsbar madrass inatt.
tack mamma <3, men den var inge bra.
jag längtar efter min säng som kommer imorgon!

nej, om man skulle koka den där korven då.
sen är det ju snart dags att go to work .

solong fuckers.

jag har förresten varit teknisk,
jag fick igång min tv.
man var tydligen tvungen att söka efter kanalerna.. .
Kommentarer
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om dagens outfit?

2008-07-03 @ 13:12:35
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: D

Förlåt för att vi gjort din lägenhet ännu mindre färdig.. :$

2008-07-03 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!