Back to work .

2008-06-19 |07:32:19
Då var man här igen.
Somnade runt halv 3 inatt, gick upp vid halv 5. Inte mycket sömn här inte.
Men får väl skylla mig själv som la mig & vilade igår vid lunchtid. (men skönt var det!)

Som jag nyss nämde så sitter jag alltså på jobbet, jag har haft 8 personer till frukost.
Spännande. Hmhm.
Idag ska jag alltså städa 6 rum, uscha. Jag är inte gjord för att ta reda på någon annans skit & sånt. Ueeek.
Men vad gör man inte när man måste? hmhm. -mutter- .
Att det bara är jag här av hela personalen, är också lite skoj. Eller?
Likadant i morgon, bara jag. all by my self så att säga. Jippi !
Fira midsommar på jobbet, precis som förra året. hmhm.
Pengar pengar pengar. .

Ska på visning på en lägenhet här i Oxelösund idag, sådär lagom skoj men men.
Hoppas att jag får den, det skulle vara så skönt att slippa syster min och framför allt skönt att slippa pendla!
(Min buss gick 05.02 imorse!)

Detta blev ett halvlångt blogginlägg som förmodligen inte en jävel läser, men men jag har ju fått skriva av mig lite iaf.
Ikväll blir det att sussa tidigt & mysdricka te, känner att jag börjar bli förkyld =/
Vems fel är det? HRM! STEPHO! (& kanske lite Jasse :O)

Nej, jag ska nog kolla till frullen igen nu. Puh, får inte dra in skiten förrän vid 9 !

Kom gärna hit & ät lite glass idag :)

Pungout.
Kommentarer
Postat av: S

Pessimist-Javisst!

Och, det är alltså bara synd om Dig när du blir förkyld, men inte om Mig? :P

2008-06-19 @ 10:29:41
URL: http://esspe.blogg.se/
Postat av: Dennis

jag läser :) alltid ;D

2008-06-19 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!