Slutprov

2008-06-04 |07:44:56

Huh, idag äre slutprov för hela slanten.
uscha.
först teoretiskt, med 50 glosor och vi ska kunna alla sveriges landskap + en stad i varje !
pöh, säger jag ..

sen äre praktiskt slutprov, uscha.
Då ska vi få vissa situationer som vi ska lösa på ett bra och korrekt sätt.
bläblä. hatar att spela teater & låtsas sådär. hmhm.

Igår vann jag Volumemaster på tradera!
-
lyckodans-
nanana, nu ska inte mitt hår alltid  hänga platt & dött. nu jävlar!

Well, om man skulle masa sig till skolan snart ?
-kollar på klockan-
hmhm.. vafaan, jag börjar ju inte förrän 9.
Då måste jag alltså gå runt halv 9. vattafuck. hmhm.
kankse ska gå till bussen & möta jasse ?
aah, det gör jag nog. jappjapp.

åh veckan som kommer nu är så skööön.
ledig imorgon, ska på Gutts utspring uppe i Hällefors (roadtrip!)
ledig på fredag, ska på Kikans utspring i etuna & sen hem till sniggingen på kvällen & parta lite .
Lördag, wihuuu, CELINE DION  med bejb <3

Söndag, personalfest på O'learys i Nyk :)


Sen äre måndag igen & därmed SISTA VECKAN!

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN,
FÖR JAG SKA TA STUDENTEN,
FÖR JAG SKA TA STUDENTEEEEN,
FY FAN VAD JAG ÄR BRA !



image20


-lycka lycka lycka -


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Jag önskar dig stort lycka till!

Hoppas att du får en bra onsdag.
Något speciellt inplanerat kanske? :)

Mvh
söderlund

2008-06-04 @ 07:50:07
URL: http://ventux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!