affärsturismäckelapa

2008-05-21 |21:34:11
Att få en hemtenta var något jag först tyckte lät väldigt bra . tillochmed väldigt jättemgabra.
Inget prov, jippi. hurra. Underbart !

. . Men å andra sidan kanske inte ?
Att få 23 G frågor som tar hur lång tid som helst att göra, plus massa VG/MVG frågor som jag inte ens har haft orken att räkna (!), där egna reflektioner ska in. . Uuh, ja jag gnäller. Mycket också.
Detta ska inlämnas på fredag, då vi också kommer få glosförhör på x antal glosor (många!).
Som om dessa hemskheter inte skulle vara nog, vi har också barprov på fredag.
Att ha bar har varit jätteroligt, men väldigt intensivt. Jag hatar att jag har missat 2 värdefulla bardagar pga mitt helvetes dåliga immunförsvar. Pöh.

Så min fredag kommer bli väldigt intensiv så att säga.
Efter alla prov har vi idrott, då vi ska spinna röven av oss på hälsomagasinet.
Sen, när vi väl har slutat skolan, ska jag hoppa på första bästa buss,
åka till Oxelösund & jobba sönder det som är kvar av min häck då.
Jobba till 00.00 ungefär, sen förmodligen hem (om det går någon passande buss, eftersom lilla fröken märy inte har körkort!), sova en stund, sen upp på lördagen & spendera den kvällen jobbandes på Ankaret precis som fredagkvällen.
Skillnaden är att jag sover på hotellet lördag-söndag, eftersom jag jobbar söndag frukost.
Klockan 15.00 är jag återigen fri och då ska jag hem till en trång etta som jag delar med min storasyster, jag längtar redan. Jag ska lägga mig toktidigt på söndag kväll.

Min helg är full av jobb. Och därmed pengar. Pengar som verkligen kommer att behövas, så mycket som jag har börjat shoppa. Skäms nästan lite, börjar bli en shopaholic. Hm.

Well, nu är det lost & sen är det nattinatti.

Vi är egentligen lediga imorgon, men nejdå. Jag , jasse & sanna ska till skolan klockan 9 för att plugga.
Jag . Plugga . Det trodde jag aldrig.

 - - - vill bara bort, med min bejb <3 - - -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!