Blogg, lättare ?

2008-05-15 |00:10:30
Det vetetusan alltså.

Här sitter man & tänker att ja, det måste ju finnas en anledning till att alla noggare plötsligt blir bloggare.
Så varför inte jag ? Jag faller alltid för grupptrycket, så varför vänta med förvandligen ?
Here we go, tänkte jag. Jag kom in på blogg.se & tänkte att jahaja, en sån här hade jag ju förut.
Jag gick in på den & raderade, för här ska allt bli nytt.
MEN, när jag sen ska välja bloggnamn så säger sidan att Mamster är upptaget.
Ursäkta? upptaget? Eeh, jag tror inte det. Det finns bara en & det är jag.
(Eller okejdå, Ewe också, eftersom det var vi som kom på namnet) .
Så jag kollar upp vem denne klon är, och vem var det tror du ?
Joo, jag själv.  Pinsamt.
& denna bloggsida har inte försvunnit, trots att jag raderade hela användarkontot.

Så, här sitter jag med en splitter ny blogg.
Dock inte med namnet Mamster, men med ett fiffigt namn som Stepho får ta åt sig äran till.
Han får också applåder för att ha trixat med bilden på oss uppe i hörnet. Finfint.
Bra gjort, sagt på finlandsvenska likt Marja i Ondskan, så att säga.

Det första blogginlägget är avklarat, detta trots feber & enorma halsmandlar.
 (Ja jag är sjuk, tyck gärna synd om mig, jag älskar empati. iallafall när det är till mig)

Well, so long suckers !
Kommentarer
Postat av: EssPe

:D
-applåderar-

Det är tur att du är teknisk bejb. . . -hosthost-

2008-05-15 @ 00:12:45
URL: http://EssPe.blogg.se
Postat av: Samira

SUCKER KULOR NEGRO :D

2008-05-15 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!