Fredjah .

2008-05-16 |11:04:40
Thaaank good its fredjah !

När jag vaknade imorse gjorde halsen mindre ont, ohjä tänkte jag.
Men ack, man får inte vara för snabb att säga hej.
(varför säger man så? skumt uttryck)
Nog för att halsen känns någorlunda okej, men var är min röst ?
Allt som kommer fram är fortfarande bara små krax.
Hrmpf. Jag som skulle jobbat på Solbacka imorgon, jag kan ju omöjligt stå själv i receptionen & tilltala gästerna med krax. Hm.
MEN, idag har jag & bejb varit "vi" i 4 månader.
Det är väl egentligen väldigt kort tid, men ändå.
Det känns som längre, fast jag menar det som positivt.
Owh, jag kommer ihåg när vi träffades första gången.
 -tänker tillbaka. -
Ojoj, nu sitter jag här & blir fnittrig alldeles för mig själv.
fnittra kan jag inte ens göra, jag liksom kraxfnittrar. wihu .

Själva grejen jag skulle komma fram till var att jag vill åka till bejb idag,
 beror lite på honom & hans planer iof.
Men jag vill, det var det jag ville få fram.
Jag vill dricka te, se på film & bara vara nära honom. . .
NÄMEN! Nu blev jag sådär kraxfnittrig igen.
får skärpa mig. hrmpf.

Well, om man skulle försöka få ner lite fil till frukost ? 
Med banan & oboy ?
 Åh så gott.

Pung out .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!