Krax

2008-05-15 |21:59:32
Krax. krax krax.
det är väl ungefär så mycket man får ut av mig idag.
KRAX !

Dagen då?  Hur har den varit ?
Mjo. Vaknade vid 8 av halsont . gjorde en kopp te.
gjorde två koppar te. tre. fyra. fem. försökte äta fil, men misslyckades.
drack lite mer te. började kolla på film.

Här kommer lite betyg, eftersom jag har riktigt riktigt tråkigt
Toppbetyget är 5 ostbågar. sämst är 1 ostbåge.
(jag mäter i ostbågar, eftersom det är det godaste som finns)

Wedding date - en dramakomedi med hon som spelar i Will & Grace.
Filmen handlar om Kat, som hyr en eskortkille att ta med på sin systers bröllop där hennes ex är bestman.
Lite smårolig & smått dramatisk emellanåt. Helt okej "sjukfilm".
Betyg : 3 ostbågar

Beck  - vita nätter -
Är ungefär som alla Beckfilmer. Tokbra rakt igenom.
Handlar om att Becks son Micke blir skjuten & då ska självklart Beckan spöa alla & Gunvalds klockrena kommentarer är också med på ett hörn. Lite äckligt är det när Beck har sex med en "tant", så det spolade jag förbi.
Betyg : 3 ½ ostbågar

Stardust
- En väldigt speciell film. Men liksom, mysig. Efter att ha funderat mer än halva filmen på varför jag känner igen stjärnan Yvaine, så kommer jag på att det är ju Julia i "Romeo & Julia", så jag blir helkär i filmen tack vare henne. Annars är den faktiskt väldigt. . söt. . aah, söt är rätta ordet.
Betyg : 4 ostbågar

Jersey girl
- En helt underbar film med Ben Affleck och Liv Tyler. Åh så fin den är, jag bölar som en gris i början.
Man fnittrar lite ibland, får tårar i ögonen ibland & ja. Den är verkligen underbar.
Betyg : 5 ostbågar

Dessa är de filmer jag har hunnit plöja igenom idag.
Får se om det hinns med några imorgon.

But for now, godnatt !
Kommentarer
Postat av: Dennis

värsta filmrecensenten ju ;) Älskar ranking systemet med ostbågarna också! :D

krya på dig :)

2008-05-15 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!