Övertrött

2008-05-26 |14:45:07
. . Något som resulterade i att jag faktiskt glömde ställa klockan igår kväll,
så jag vaknade halv tolv idag. Uuups !
Fick ringa & sjukanmäla mig istället för att gå till skolan, hellre får jag "giltlig frånvaro" än "ogiltlig frånvaro".
Sådetså.

Jag har iallafall varit duktig.
Dammsugit , plockat undan mina kläder som jessica har tjatat på mig om, OCH diskat HENNES disk.
Det borde jag nästan få pris för. Eller en applåd åtminstone?

Ikväll blir det grillning med bejbsen på vallarna, owh så mysigt.
Trots att vädret inte är det bästa, men vattáfúck, mysisar är ju det bästa som finns.

Nej om man skulle springa ( eller gå, jag springer bara i nödlägen)
& kolla till min tvätt (ja jag tvättar också!).

Vill ha fredag, min bejb, final i Talang 2008 & massa med mys <3

image8

Jag älskar dessa bilder , du är så himla fin <3
Kommentarer
Postat av: Jag

Du är SÅ duktig min sjusovande, diskande, nästan springade bejb. ;P

2008-05-26 @ 23:14:55
URL: http://EssPe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!