Fikatime x 3 ?

2008-10-14 |09:06:07
ujuj hur ska jag hinna? (läs;orka)

fika med 3 pers idag.
Frugan, älsklingen & sambon. 
haha det ni, det lät väl ganska otrohetsaktigt ? 

Frugan & jag har ju varit gifta i ungefär.. 2½ år ?
vi gifte oss med hjälp av en australiensk utbytesstudent (Reese) på skolavslutningen i 1an på HR. 
fulla i en kastrull? nja, snarare i en badbalja? hahaha, bra jämförelse Märy. .

Älskling då?  
awh, det är min finaste pojkvän. som betyder mer än någonsin för mig, som vet allt om mig & jag allt om honom. En person som jag verkligen ser en framtid tillsammans med. Du får mig att skratta när jag gråter & du får mig att bli helt varm av bara ett leende. Wihu, nu blir jag helt pirrig! 
du betyder <3 

Sambon då? vem ? que ?
Johorå, det är ju Erik :) Vi blev toktajta redan när vi började 1an på HR & sen dess har vi varit som sambos, iaf förut när jag bodde i min lägenhet i Nyk. Jag lagade mat , han kom dit & vi åt & såg på tv & bara umgicks. ungefär jämt. favoriten blev chokladpannkakor, yumyum. Hur lång tid det än tar emellan att vi pratar, så är det som om ingenting har hänt & det gillar jag :) Plus att jag alltid garvar när jag ser hans körkort, be honom visa det någon gång? Hans flin på det är så himla sött! haha!


Ohmy vilket inlägg, blev nog lite nostalgisk. 
bäst att dra av sig älsks tjocktröja & ta på mig mina egna kläder .

solong fuckers !

moi
Kommentarer
Postat av: Sebbe

Tja Maria!

Kan du ringa mig snarast?

MvH Sebastian [073 723 42 66]

2008-10-14 @ 20:36:50
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!