Isbits-tår & tjock svindyr jacka

2008-10-18 |18:56:18
Har precis kommit in igen, efter att ha stått ute i det tokkalla vidriga vädret.
Vad har jag gjort då ?
Jo,kollat på när älsklingen har kirrat ett fönster, men än så kan jag inte förklara.
(att det är för att jag inte själv fattade vad han gjorde hör inte hit!)

Nu är han äntligen klar & jag börjar få känsel i mina tår igen, pju. 
Jag har haft hans mjukiströja PLUS hans jättetjocka & för att inte tala om svindyra jacka. 
Det är ett sånt där märke som alla tuffa har, dvs inte jag. 
Jag förstår inte det där med märken alltså. 
Heej, kolla på mig, jag har en SVEA-mössa, så därför är jag mycket bättre än dig.
Njanja, varför inte köpa en tjock & söt mössa på exempelvis åhlens för typ 149:- istället för en svindyr mössa som det står SVEA på? ( & som ändå inte värmer!)

Nej, nu ska jag väl packa ihop det jag har spritt ut på älsklings rum, 
jag lyckas alltid på något skumt sätt att stöka ner . Skumt alltså .
Sen ska vi åka äckelgolf hem till Oxelöpund igen, eftersom moi jobbar frulle imorgon. 

Well, något mer? 
JUSTJA!
Jag har köpt nya skor, eller stövlar :) Jättefina var dom, det tyckte tillochmed älsk!
(eller kanske sa han bara så eftersom det var typ det trettioelfte paret jag provade?)

Nej, packa var det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!