längtan

2008-10-05 |19:16:30
ohmy vilken längtan jag har.
efter många saker just nu.
tunisien med älsk,
flytta ihop med älsk,
& fler saker <3


just nu sitter jag som vanligt på jobbet, chockerande va?!
det är ungefär apdött & jag smakar apa i munnen också efter alla bilar jag tryckte i mig förut.
kanske att man ska ta ett tuggummi eller tio innan älsk kommer så han inte dör ^^ höh.
nejmen jahaja, detta var ju skoj, helt sjukt vad dött det är.
inte ens "kidzen" hänger utanför ikväll :O vad har hänt?!

imorgon är jag ledig & på tisdag också.
helt jävla underbart faktiskt.
imorgon ska jag & älsk sova till iaf 10, har jag bestämt.
helt underbart att bara få mysa med dig D, har längtat så mkt efter det.
kommer inte ens ihåg senaste gången vi fick sova ut tsm, det är alltid någon av oss som ska upp vid typ 4-5. hu.

. . .nu går det folk utanför!
..dom gick bara förbi.
jag tror faktiskt att det nya hängstället har blivit parkbänkarna utanför ICA,
ja jo nu när jag tänker efter så såg jag några kidz där i förrgår.
spännande jag vet.

vad ska jag annars skriva om då?
Kommentarer
Postat av: D

Jag Älskar Dig <3

2008-10-06 @ 09:54:33
Postat av: Gutt!

Du kan skriva om en myra =D

2008-10-06 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!