Denna dagen , mycket cash ?

2008-09-10 |08:43:08
mjo, det är väl så det är. 
får tänka på det när fötterna vill avlida eller något. 

har halvsovit sen 5 & varit tokkissenödig,
men har ju legat så himla skönt så jag har vägrat gå upp.
något som resulterade i att jag fick springa (!) upp för trappen
& skynda mig till toan 10 minuter innan min klocka skulle ringa.
möff, skulle gått vid 5 ist. 
well, det var lite info om min kissnödighet ;) 

idag blir det väl inte sådär jätteskoj,
eller jo skoj blir det, 
men också jobbigt. 
men som jag skrev i rubriken, pengar .
pengar som jag inte skulle haft annars. 
känns ju bra iaf :) 

nej, nu ska jag mumsa färdigt min frukost,
sen äre väl dags att fixa sig,
ska åka vid 10. 

ha det bra alla babes! 

Kommentarer
Postat av: [Body Candy´s Organic Shop]

Hej! :) Såg din kommentar i ung mammas blogg. :)

Mitt tips till dig som känner att du vill ha barn är att: Gör det! :D Jag är 30 år och jag längtar till barn, men tänkte inte på det under några år och dem har gått mig förbi.... nu är jag äldre och ju äldre man blir destå svårare är det med barnafödande, det blir mer komplikationer. :) Ha barn, och ha det när du känner för det, det kan ju redan vara nu... det ä r inget fel att vara ung. :)



Kram



/eva

2008-09-11 @ 08:56:00
URL: http://www.bodycandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!