Förkyld

2008-09-16 |11:20:09
uscha jag orkar inte vara förkyld.
snoret rinner, hostar massor, huvudet dunkar.
uscha uscha uscha typ. 
minst .-hostar & snorar-

igår såg jag & D på wanted,
den var . . .bra med lite för macho för min stil .
Angelina var sådär asball så man inte visste var man skulle ta vägen,
speciellt när hon plutade med läpparna & kisade med ögonen när hon körde en tuffingbil asfort.
ojoj, tuffingkvinna där! (fast jag ska inte ljuga, hon är ju tokhet!)
Filmens handling var faktiskt bra, man blev förvånad hela tiden. allt var liksom oväntat.
men allt dom gjorde ? nja,det var lite för mycket matrixkänsla för mig, tillochmed lite MER än själva matrixfilmen. 
MEN, den var ändå helt okej. Jag somnade ju inte trots att det var den sena föreställningen ! 

Filmens betyg : 
3 ½ ostbåge av 5 ostbågar

--------------------------

Nu sitter jag & kollar på Oprah som intervjuar Tom Cruise.  
Han ser liksom ledsen ut hela tiden, men han kanske bara är sån? 
I alla mission impossible-filmerna är han ju som alla vet tokhård & macho.
Awh, nu pratar dom om Suri, han & Kate's lilla tjej, hon är så himla söt .
Ja där ser man, kändisar får också bebisar som skriker & kräks. 
Tufft .

Nejmen åh vad jag vill ha te, men har ingen mjölk. 
smsade D & bad honom köpa det, hoppas hoppas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!