hur många chokladbitar?

2008-09-04 |21:26:46
du vet den där reklamen,
om marabou,
där det står hur många rutor man behöver ta för att bli glad igen?
typ det där gamla paret som badar näck & det kommer massa MC-knuttar?
Den reklamen tänkte jag på förut idag,
när jag hade skrivit ett toklångt mail till vår kock om alla middagsbokningar + all info om dom,
och datorn hänger sig. Det var bara att vinka hejdå till all min text som jag inte hade sparat.

jag funderade på hur många bitar som behövdes för att göra mig glad igen,
och det resulterade i 3 små chokladkakor & en bilpåse.
sen var jag nöjd, eller iaf mätt.
(& efter detta sparade jag alla text hela tiden!)

nu har jag & frugan pratat i tel i över en timme,
vi har pratat om allt man kan prata om känns det som.
imorgon ska vi luncha tsm med jasse,
det ska bli mysmys.

nej, nu vill jag hem & mysa med D ,
som tydligen hade en överraskning till mig  fick jag veta via sms :O
spännande!

ska nog börja stänga lite smått nu .
jaojao, över & ut gott folk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!