Tisdag ?

2008-09-09 |11:09:14
japp, såvareja .
idag är jag ledig, tack vare att frugan tog mitt pass. 
otroligt skönt faktiskt. 
åkte hem till mkp igår,
sov här. 
vaknade, skulle äta frulle. 
tog ett glas o'boy & några bitar från en chokladkaka. 
yumyum, otroligt god frukost (a).
nyttigt ? nja, ingen kommentar. 

ska kanske leka lite med guttidag,
kanske men bara kanske följa med pungen till etuna en stund .
men det får vi se.  vill inte "anstränga" mig alls idag, bara ta det lugnt .

helt sjukt hur man kan sakna någon så mycket som jag saknar D,
vi träffades ju snabbt igår :S .
skumt det där. 

vill också då säga congrats till Stepho, 
nytt jobb & allt ! håller på dig & tack för att iaf du läser min blogg ;) .

Jävla skitväder, jag hatar hösten.
då blir man bara depp. 
& då menar jag inte johnny depp. 
han är ju snygg.


over & out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!