solen skiner & tillbaka till jobbet

2009-04-06 |09:38:01
Helgen har passerat, ingen sol där inte.
Utom när jag & mami satt i bilen påväg till sköna Småland & med det till mormor & morfar.
Så fort vi gick ur bilen så gömde sig solen, ända tills vi åkte hem igen. 
Nu är solen framme igen & jag & D ska snart med bussen in till Ocklepund för att träffa en tjej som kanske vill ha kissarna.
Usch jag tycker inte om att sälja dom, men vi kan inte ha dom kvar. Det funkar bara inte. 
Well, inte mycket att göra åt.

Sarah har fått en liten Jacob, grattis grattis! 
Väntar fortfarande spänt på när Knoddas har tänkt komma ut, Mulles bebbe.
Jag chansar på den 15e, men Mulle håller på den 18e.
Vi får väl se, men som jag nyss skrev, jag håller stenhårt på den 15e! 

D plattar håret & jag sitter här,
det är väl det som händer hos oss precis just nu.

ååh jag är så glad för solen,
jag tror alla blir på bra humör av det,
man märker att fler & fler ler emot en när man går ut.
Så otroligt mysigt det är med vår, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!