stammisar

2009-04-17 |21:13:36
här sitter jag, på jobbet som vanligt.
Vår stammis Toran är här på besök.
Han kom in för en timma sen, apfull & smågnällig.
Han tittar på min mage & säger "Nämen oj! Väntar du?!"
"...Ehum...nej.. sambosyndromet.." mumlar jag tyst.
Herregud ser jag verkligen gravid ut?
han är den andra på bara någon vecka som har sagt det till mig.
Hmhm.
Hur som helst så märks det att Toran är tillbaka,
glassen är slut & han tycker att vi har fel sorts tandpetare.
Åhåjaja, nog har jag saknat Toran & hans extrema gnäll.

Just nu räknar jag bara ner till att jag kan stänga,
har gjort kassan & allt, bara nattkörningen kvar.
Småsneglar på Talang, några dansade naken/knäckebrödsdans, coolt!
Nej, nu vill jag bara hem till min älskling & moffa ostbågar alternativt popcorn.
Men känner jag oss båda rätt så blir det nog lite av båda två.
...som sagt, samosyndromet. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!