Kalas!

2009-08-15 |11:41:54
idag blir det partaj, eller iallafall kalajs.
Vaknade vid halv 8, kissnödig som sjutton.
Så det var likabra att gå upp tänkte jag.
Började städa & fixa & efter en timme ungefär så var alla grejer undanplockade.
(Jag städar sjukt långsamt nu när jag är smått handikappad!)
D får dammsuga & ta toan när han kommer hem, muhah.

Nu är den andra blåbärspajen i ugnen & det luktar yum!

Så nu belönar jag mig själv med att sitta lite vid datorn,
samtidigt som jag väntar på att D ska komma hem. 

Idag är det en bra dag, det känns ända ner i tårna!
Kommentarer
Postat av: Mandy the stuuuud

Murre the mutt det är inte du som gjort något. Det är någon annan som man inte ska uttala sig om här för man vet ju aldrig vem som läser. Du och hingsten måste komma på besök igen det var super kul att träffa er.



pussis

2009-08-18 @ 15:04:31
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/
Postat av: clara

hejhej =)



fin blogg - besök gärna min

fotar och designar gratis,lämna gärna en kommentar ocks¨kram

2009-08-22 @ 13:16:00
URL: http://magniifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!