Sammanfattning sista veckan

2009-08-05 |12:44:11
Nu har vi spenderat 2 ½ dagar & 2 nätter på Öland.
vi provade djur & nöjesparken, men upptäckte snart att det inte var något för oss då vi inte har barn & tyckte att 220:- för 2 humburgertallrikar var lite dyrt. Vi sov i ett litet tält utan ett sånt där skydd över, så vi fick kirra ett eget gjort av en prima coop plastpåse. funkade finfint serru. 
dag 2 dissade vi djurparken & åkte istället till västervik där vi hade bokat hotell,
vandrade runt på staden, åt thaimat hos en skum gubbe.
Senare åkte vi till Vimmerby, dit jag har längtat ända sen..jättelänge tillbaka!
Vi myste med Mulle & hennes söta lila familj. Den sötaste var självklart Alma, som snart är 3 månader gammal.
Ojoj Märy är helt kär, hon var så söt & go den lilla tjejen! Tant Marre ska lära dig allt hon kan, hö. 
Idag hade vi egentligen bestämt oss för att åka till skara sommarland, men dissade den idén då det kunde regna lite där & för att mitt knä gjorde APONT! 
Istället åkte vi till söderköping och Smultronstället där vi mumsade SKITGOD glass!

Nu brummar vi emot Jula i Norrköping, där D ska kirra kräftburar, som vi ska fånga massa kräftor i.

bilder kommer senare :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!