SNÖSNÖSNÖSNÖ

2009-12-19 |16:21:12
ja, jag erkänner,
jag ville verkligen ha snö.
massor av vit & knarrig snö.
Men nu får det faktiskt vara nog! 

Jag ska ju snart åka till Sparreholm till Ews,
& då kan det ju inte snöa såhär! 
då kommer man ju inte fram på vägarna.
BWAH!
Såhär såg det ut på jobbet idag,
det ska bli himlans roligt att bära in alla utemöbler tsm med Lajna på måndag ;)
-----
& bara för att jag är ett matvrak ,
så ska jag självklart visa vad jag åt till lunch på jobbet.
Tacos, närmare bestämt vegetarisk tacos! 


Nu myser jag med twoface,
medans D är på jobbet.
försöker övertala honom om att köra mig till Sparre sen,
eftersom jag inte vill köra när det är halt.
(okej,jag har ALDRIG kört när det är halt, kan vara därför..)
Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!