snurribollen

2009-12-14 |11:20:01
usch, det är andra gången på bara 2-3 dagar som jag blir yr & nästan ramlar ihop.
Sist var det när jag lagade mat, så jag tänkte att det kanske var för att jag stod vid spisen & det är varmt där.
Men nu så stod jag & sminkade mig & poff, så blev allt suddigt & jag höll på att ramla omkull.
Hu! Nej, nu blir det nog att börja med järntabletterna igen, om det hjälper dvs? 

Snart är det dags att åka till jobbet,
jag känner mig som ett litet barn men jag är skiträdd för att åka bil till jobbet nu.
Det snöar för fullt & det är förmodligen halt.
Är så rädd att jag ska köra av vägen igen,
eller ännu värre, krocka.
Vem vet vad som händer med bebisen i magen då?
uschusch, hemska tanke.
Nej, nu ska jag klunka vatten i mängder!

Tjingeling där ute i snön!
Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid

Du har säkert hjärnbrist! Kolla med din barnmorska!



Jag mår toppen bra! :)

2009-12-14 @ 20:48:56
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!