vi laddar!

2009-12-05 |13:52:46
ohja, nog laddar vi inför julbordet ikväll alltid.
ojoj så mycket vi ska käka.
Jag ska nästan spricka, så mycket ska jag mumsa i mig! 
MAHAHAAH.
Vi åt lunch för ungefär en timme sen & jag tänker minsann INTE äta något mer förrän jag står där vid julbuffén & frossar i mig av allt gott! 
(jag ska försöka iaf, men om jag känner mig själv rätt vilket jag borde göra vid det här laget, så kommer jag snart tjyväta en macka trots att vi har infört matförbud här hemma..)
Twoface blir mer & mer grå i pälsen,
undrar om hon är en sån som åldras i förtid eller något?
Kan katter ha den sjukdomen?
Vår lilla fis beter sig iallafall minst sagt som en kattunge,
jag börjar tro att hon har kommit in i tonåren så trotsig som hon är just nu.
vårat älskade lilla kattskrälle.
D dammsuger med sin nya dammsugare, han går & är så stolt & säger "Ser du vad bra den suger?" & jag mm'ar till svar & nickar lite ibland.
Tur att han är nöjd iallafall, skönt det.
& rent blir det faktiskt.
Jag har också varit otroligt duktig idag,
jag har rensat 2 garderober av 4. 
nu är jag otroligt stolt & shiet vad mycket kläder jag har som jag inte använder.
Nej, nu ska jag bara slappa en stund & se på OC,
medans D dammsuger färdigt .
Tjingeling!
JUSTJA,
idag har D & jag varit "vi" i 16 månader, yeey! 
Kommentarer
Postat av: Catrin

Jaa, det får vi ta och göra.. :)du vet väl att du inte får äta allt på julbordet? ;)

2009-12-05 @ 15:58:31
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!