Happy face

2009-07-23 |16:06:17
idag är jag happyhappy!
anledningar?

1.jag har fått umgås lite med mämi,
vi gick lite på stan & åt en sjukt exklusiv lunch på donken ;)

2. Jag jobbar bara nu ikväll, och imorgon förmiddag.
sen blir det semester i 2 veckor!

3. Min älskade Mulle har skaffat sig fejsbok, så nu kan man hålla koll på henne där.

4. Mina räkmackor på jobbet blev för en gångs skull inte skitfula.

5. Jag fick en glad nyhet från en viss kock

6. Jag hittade en julmust som jag hade gömt i julas, yum så god den var!

7. Sa jag förresten att jag går på semester imorgon efter mitt pass?

8. Jag har världens finaste pojkvän som skickar söta sms till mig.

9. Vad mer? hm, ja just nu är jag tillochmed glad för skitvädret!
För vem vill jobba när det är sol? Nae, bättre med moln nu så det kan vara solsken i 2 veckor sen.

10.  Jag har kört willy massor idag & han är helt underbar.
Kommentarer
Postat av: josephine

jag såg dig imorse, du körde förbi mig vid odal typ, du va helt i din egen väg ;)

2009-07-23 @ 20:58:23
URL: http://mariejane.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!