Lugn kväll

2009-07-22 |19:05:29
ikväll har det varit väldans lugn på vårat lilla hotell.
Mycket gäster, men alla har som "löst" av varandra med frågor och incheckningar.
Har haft saker att göra hela tiden, men i lagom mängd.
Väldigt skönt faktiskt.

Har Mr.Svett framför mig, sittandes vid gästdatorn & hujedamej vad han stinker!
Det är så jag näst intill mår illa faktiskt. hu hu.

Snart är det fredag, jag vet att jag tjatar om det men du anar inte vad jag längtar!
Det ska bli så skönt med semester & att få träffa alla vänner, och framförallt att få umgås med den jag älskar mest.
(Ja, eller dom jag älskar mest. Mamma, pappa & Dennis.)

Att få spendera vår första semester tillsammans,
kan det bli bättre?
Jag ser det framför mig, bilfärden. .
Dennis kör, jag smågnäller på att han kör för fort,
jag sjunger högt med till ALLA låtar på cd-spelaren i bilen
(jag är förresten kung på Markooliolåtar!),
jag dansar snyggt så alla bilar som åker förbi glor(eller personerna i bilen, inte själva bilen..),
Sen byter vi plats & jag kör ,
D kommer gnälla för att jag kör för sakta (dvs lagligt!),
Han sjunger däremot inte med i låtarna, men sitter & byter låt så fort han märker att det är en låt som jag kan vartenda ord på ;) .
Jag kommer också bli kissnödig ungefär hundra ggr,
och D kommer sucka & ge mig den där "Man kan tro att du är 5 år"-blicken.

Men ändå, det är vår första semester.
Vår första riktiga roadtrip tillsammans.

& jag längtar så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!