planera semestern!

2009-07-10 |17:43:57
det har jag & D  börjat göra idag,
och rackarns vad jag längtar!
det ska bli så himla mysigt att bara vara vi 3.
D, jag & Willy.
Vi ska susa fram genom nedre delen av sverige,
& stanna för en glass här & där ^ ^

Vi ska vara på Ungskär i ungefär en veckas tid,
för att sedan rulla vidare till Öland där vi ska leka i vattenlandet & klappa kossor & sånt.
(för jag har ju ALDRIG sett en ko förut, bondunge som jag är. . obs! ironi!)
Sen hoppas vi på att kunna åka förbi hos Manda & Fredrik,
och vi får inte glömma lilla Alma!
Åh, Jag har blivit en Tant Marre nu när Alma finns ^^
Min älskade Mulle har blivit stor & blivit en mämi.
Min Mulle.. åh vad roligt vi har haft!
Även om vi inte hörs så ofta så vet jag att vi fortfarande är lika nära varandra.
Mulle <3

Åh nu sitter jag här & blir alldeles nostalgisk, mysmys det där!
Nae, ska väl göra något vettigt kanske?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!