& så var den dagen slut

2009-07-21 |21:13:32
Himla fort gick det faktiskt!
kanske var för att jag kom 2 timmar sent, stackars Linurt.
Men Willy behövde mig, och nu är han hel & fin med en helt sprojlans ny framruta!

Nu vill jag mest att klockan ska bli närmare en halv tio, så jag kan börja stänga ordentligt.
En bra dag idag, det har bokat på massor & jag har sålt lite mat.
Såna kvällar vill jag ha mer av!

Fru Mu har också varit på besök minsann,
vi satt mest & var snigga tillsammans.
Usch hur ska jag klara mig när hon blir Norrköpingsbo?
Undrar om hon kommer börja prata med såndär ful dialekt.
Mjae, då får hon nog smisk!

Kanske ska ta & räkna kassan då,
tjing!
Kommentarer
Postat av: josephine

ja mio har mycket fint. de är i samma stuk som vårat matbord :) de är två korvar, massa mos och för lite sallad och gurkmajjo annars var den god :)

2009-07-21 @ 22:17:37
URL: http://mariejane.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!