Grannfejden

2009-06-18 |22:24:08
alltså, herremingudjesuskristusamalia!
Så löjliga dom är.
Mordhotat & sånt skitsnack, nej herregud säger jag.
Vad hände med att prata med varandra? 

Hur som helst,
jag & d har mumsat korvstroganoff m. ris , yum.
Sen har vi packat lite inför imorgon då vi ska till Mkp,
& vi har även hunnit tvätta lite också.
duktiga vi! 

Skönt med sovmorgon imorgon,
plus att det bara är G.C så jag får börja kl 8 istället för kvart över sju. 
Underbart! 
Det blir sovmorgon, lång sovmorgon!
Min mobil kommer inte väcka mig förrän runt halv sju, lyxigt värre.

Nej, nu ska jag mysa med D lite & sen sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!