oh no

2009-06-18 |06:35:07
jag är jättesnorig & min hals börjar göra ont.
inte bra, inte bra.
Det är väl D som har smittat mig,
så som han nyser & snorar där hemma.
Fast det är ju faktiskt synd om honom,
trots att han inte har en endaste liten grad med feber.
Men absolut, det är JÄTTESYND om honom.
Hah! Karlar !
Tur att det är min karl <3

4 frukost idag och imorgon är det bara 1.
Imorgon blir det att jobba, stänga efter mitt pass,
åka buss till nyk för att hoppa på buss till Mkp för att hoppa av innan Sparreholm för att ta m  & p's bil för att sen åka till Mkp för att sen fixa & greja för att sen hämta Ew & Dick ute i skogen för att sen träffa alla & grilla.
Haha vilken lååång mening! Bra där Märy, bra där.
Hur som helst så ska det bli jätteroligt att umgås med alla,
speciellt Jasse faktiskt. Har inte träffat flickebarnet på evigheter känns det som!
God mat och god dricka, kan det bli bättre? Just ja, vi skippar sill & potatis  (även om Gutt verkligen ville ha det men snabbt blev nerröstad), och det är ju helt underbart!
Jag behöver inte sitta & tvinga i mig potatis som jag var tvungen till när jag var liten, uscha. Nej nu blir det mammas  potatisgratäng & grillat kött med någon god sås & en mumsig sallad till. Perfekt !

Vad ska du göra i midsommar?
Eller säger man "på" midsommar?
Hm, det är ju en dag,men ändå ..

nej nu tänker jag för mycket igen,
bäst att ta min andra kopp te!

Hojhoj på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!