1 dag avklarad

2009-03-23 |15:50:13
uuh, ont i fötterna.
sov riktigt dåligt inatt, hoppas jag sover bättre denna natten. 
Har ju ganska många lunch imorgon, & frukost också. 

D är nere & hjälper en kompis med bilen, vetihundan vad dom gör, men orkar inte bry mig heller.
jag kan ändå inget mer om bilar än at de har hjul & ratt. typ. 

Blev förvånad över att det var Tyra Banks Show på 3an, istället för Top Model.
Har alltid velat se just Tyra Banks Show, men blev tyvärr besviken.
det är som en skitdålig version av Oprah/Ricky Lake & alla andra såna program .

Nej, om man skulle ta ett varmt bad? 
fryser så tårna blir blåa,
& känner att jag behöver få ta hand om mig lite. 
Bara jag, massa skum & läsa en bok . .
Jaa, så får det bli ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!