Lördag & hemfärd

2009-03-28 |09:52:00
eller ja, hem & hem.
Detta är mitt hem nu, eller Arnö snart iaf.
Inte mkp. 
eller? 
Jo, Mkp kommer nog alltid vara mitt hem,
det är ju där jag är uppväxt.
Mkp & Sparrefjöl. 

Well, hur som helst, dit ska jag & D idag.
Till världens bästa Jasse som fyller 20 på tisdag,
så vi ska fira henne idag/ikväll istället.

Men vi åker inte förrän vid halv 4, 4. 
Så vad händer tills dess?
Jo, vi tvättar & sen ska vi tydligen göra Fattiga Riddare.
Någon som har ätit det någon gång?
Det har inte jag, men D ska visa mig hur man gör- spännande!

Tänk att man kan vara såhär kär i någon,
i hela personligheten, allt.
jag älskar dig när du är arg,
jag älskar dig när du är trött,
jag älskar dig när du är glad,
jag älskar dig alltid.

Du är min skatt <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ar sot du,,,,Har du precis som mamma manga "hemma" det ar bra att ha. Hemma ar dar man trivs.

Halsa Josse

tusen pussar & kramar fran Mamma

Nu kommer jag snart "hem" bara 2 dagar kvar, ska bara packa ihop i detta "hemma" forst.

2009-03-28 @ 10:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!