Uppåt går det

2009-03-19 |09:19:21
Allting fortsätter gå bra,
solen skiner & jag är på strålande humör! 

Jag har druckit en stor kopp citronte & det är nog dags att ta lite fil med oboy.
(Ja, det är jättegott! )

Vad händer idag då?
Jobb, självklart.
Sen hem & sova .
Åh mitt liv är så sjukt intressant !

Men det gör inget,
jag är glad iallafall .

Snart kommer mamma & pappa hem,
så himla skönt.
saknar dom massor nu,

ett halvår är för länge för en 19årig tjej att vara utan sina föräldrar!

Nej, nu blire fil & oboy, yum! 

Kommentarer
Postat av: S

Åh receptionist va kul! jag pluggar nu upp eng B för att jag ska söka till en utbildning som man "blir" receptionist och konferensvärdinna:)



haha ja jag vet faktiskt inte vart orken kommer ifrån:P Från Jason;) han gör mina dagar!

men självklart kommer dagar då man känner sig helt orkeslös:P



Va spännande! ne några tips direkt har jag inte:p men tänkt inte för mycket, då kommer de säkert av sig själv;)



2009-03-19 @ 10:19:28
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: Catrin

haha, jaaa.. jag trodde du visste det.. :P jaha, men ni kom ju ifrån oxelösund nu iaf.. ;) vad mysigt att bo på arnö!! :) Jag pluggar ju till fritidspedagog och så har jag fått jobb på skavsta nu som flygplatskontrollant, så jag ska gå utbildning där nästa vecka, plus att jag fått extrajobb på max.. så det kommer nog bli en del jobb framöver.. :) har ni luncher och sånt fortfarande på hotellet? du verkar ju jobba varenda dag nu nästan? Saknar dig määää!!

2009-03-19 @ 10:51:50
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: S

Jag tror de där är lite olika och vart man jobbar någonstans. För jag har hört att dem inte är såå dåliga:P Sen är vell hela hotell och restaurang branschen inte de mest lönsammaste att jobba med. men de är ju så kul!



Håller tummarna för er;)

2009-03-19 @ 20:31:47
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: MarieJane

hihi, åh min sasse! :)

idag jobbar ju min man långpanna, ja och även imorgon. inte alls kul. vi firar ju årsdag. men de får firas lite senare. jag ska hem till hans syster och träffa hans familj ikväll. de firar ju persisk nyår idag.

är du ledig i helgen?

2009-03-20 @ 09:53:09
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!