Vänner

2009-03-05 |11:54:10
Idag ska jag  få träffa dom bästa, mina bästa.
Dom som alltid har funnits där, alltid.

gutt et moi
Gutt et moi, sommaren..jaa, kanske 2006? 
Jääs Määry
Jäss & Moi, Beppemössor på, valborg 2008

Kik & gutt
Kikan & Guttis, kikans student , juni 2008

smairo
Ett av mina bästa minnen någonsin, SMai & Jag, Cinderella, hm.. vår 2007? 


Gutt, Kik & Smai.
(Ska tyvärr inte träffa Jasse, hon bor ju numera i skåneland så det blir lite långt att åka över dagen^^).
Men mina resterande 3 muppar ska jag få träffa iaf.
Är ledig idag, obeskrivligt skönt!

Vaknade av mig själv vid 7, halv 8. 
D & jag gick upp & åt frulle. 
Kollade på The Voice. 
D åkte till skolan & jag la mig i sängen med datorn & har kollat på film.
Skönt att inte göra någonting faktiskt. Jätteskönt.
ska ta en skål med crunchygrejs & mjölk, vänta på att D ska komma hem, sen äta resterna av vår Flygande Jakob vi gjorde igår. Eller okej, D gjorde den, medans jag diskade igenom diskberget vi hade i köket.
Sen bär det av till Mkp & träffa vännerna. Åh, får nästan pirr i magen! 

Ingen annan har sett mig som du gör,
du är mina andra halva,
jag älskar dig Dennis <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!