Vill ha!

2009-03-10 |11:08:38
Surfade runt lite & råkade självklart hamna på favoritsidan forever21.com,
& här sitter jag nu & dreglar värre än någonsin.
jag menar, titta bara  :

klänning Forever21 
Synd bara att frakten ska vara så sjukt dyr! 
Men tror minsann jag & Lina slår till i sommar igen, som förra året.
Köpte ju som sagt min studentklänning där .
jag & josse
(jag & jasse på den underbara dagen )

hur som helst surfade jag vidare in på Asos.com,
dom hade också fina grejer, men inte alls i forever21's klass må jag säga.
Vad tycker du ?
asos
Fina klänningar, men alldeles för dyrt för min tunna plånbok.

Måste säga att jag bara avgudar alla "puff"klänningar, 
såna som det är lite puff just vid magen.
Eftersom jag inte har någon tvättbräda och inte ens en bräda,
så är det skönt att gömma bulldegen under lite puff.

Nej, om man skulle ta en till kopp te ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!