ladiesnight

2009-10-02 |10:37:22
Idag är dagen jag har längtat länge till!
Dagen ska spenderas med mämi & min sis.
vi ska äta gott, umgås & se på ladies night.
ska bli riktigt trevligt faktiskt,
även om vi kommer tjafsa iaf 3 ggr.

D spelar tv-spel som vanligt,
jag tog en bild i smyg på honom när vi åt frukost.
Eller rättare sagt, jag åt frukost & han spelade.
Lägg märke till zombieblicken

-----------
nej, nu bär det av mot nypan & busstationen för att möta upp mämi.
ÅH vad jag ska krama henne, har saknat henne massor!
Ha en underbar fredag alla där ute!
jag avslutar med en askool "bön" som jag & ews hittade inne på toan,
hemma hos Gutt förra lördagen.
(Hans systrar har typ femtioelva små mamstrar/harsvin)
Kommentarer
Postat av: Ews

Amen, (pip!)

2009-10-02 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!