dagens första kopp

2009-09-02 |06:39:09
jordgubbste, åh så gott det är.
-tar en stor klunk-
Det enda negativa är väl att det är så varmt så allt mitt fastfrusna snor i näsan börjar rinna ^^
haha oh så trevligt det där lät,minsann!

Har 3 gäster här nere i lobbyn/restaurangen, som käkar frulle.
Hoppas de inte blev arga för att jag valde att ge dom kalla ägg idag.
Kom igen, ska jag göra nya varma ägg till dom bara för att?
När det finns massor med goda,kalla ägg? Njanja, sån är jag inte!

När jag vaknade av larmet imorse, så var jag helt säker på att jag var ledig.
Jag tänkte till och med "nämen ojoj, har jag satt på larm? gud så vimsig jag är".
jo,vimsig är jag alltid haha! Fick minsann pallra mig upp ur den otroligt varma & sköna sängen,
sätta upp håret & måla krigsmålning.

Förresten, hur hade SN tänkt att gästerna ska kunna läsa tidningen?
Den är helt genomblöt, det rann nästan om den imorse!
Kan man ringa & klaga på sånt? Det kan man nog inte va?
Då blir man väl betraktad som surkärring,
precis som om man skulle klaga på grannarna.

Nej, så mycket onödig text detta blev.
Bäst att fortsätta klunka mitt sjukt goda te med en skvätt mjölk i.

Tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!