måndag

2009-09-07 |07:12:10
& tillbaka på jobbet, såklart!
har 6 frulle, så det är inte alltför avancerat må jag säga.
Bet mig i läppen förut, så nu smakar det blod i munnen. Hu!

Sneglar lite på The Voice på tv, i smyg.
himla bra & kul det där faktiskt.
Jag som inte ens gillade det förut, det är D som har lärt mig.

Igår var vi som sagt i Bettna,
& firade D's mamma som fyllde år.
Det bjöds på god mat & hemmagjord prinsesstårta!
Otroligt gott!

Vi fick oss en stor chock när D's mamma berättade för oss att hon hade kollat upp vilket kön alla kattungar var.
Gissa vad? Vår älskade Twoface, som vi har tagit för givet är en kille, är faktiskt en TJEJ!
& Heffaklumpen som alla antog var en tjej, är förmodligen en kille.
Det blev helt fel igår, när vi ändå fortsatte säga "han" till Twoface,
men D sa att det gör inget. Vi kan låtsas att det är en han.
(Jag håller fortfarande på med operation övertalning på att vi ska ta Twoface,
får se hur det går. .)


Nej, tillbaka till jobbet & plocka lite disk!

Tjing!
Kommentarer
Postat av: Ews

Men Marre lilla, ni har nys offa och gav bort era senaste katter :) Vänta med kissemissen!

2009-09-08 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!