myskväll a la Märy & D

2009-09-18 |19:40:26
har precis slängt in våra Scones i ugnen,
jag stod & degade länge innan konsistensen blev perfekt.
De ser himla goda ut, där i ugnen, yum !

Tidigare idag hade D & Jag lite vattenkrig,
som utbröt av att D kittlade mig massor.
Han kom också på att jag är sjukt kittlig på låren,
& konstigt nog mest på vänsterlåret.
Det här använder han såklart som ett hot emot mig,
så fort jag inte vill som han vill.
Hu, så elakt!
Ibland önskar jag att jag var skitstark,
så jag kunde brotta ner pojkspolingen & ge tillbaka!
(Men så var det ju bara en önskan, dvs något som aldrig slår in..)

Snart är det Idol & då ska vi äta våra scones,
hoppas verkligen dom blir bra & sådär perfekt fluffiga nu.

Imorgon blir det att hoppa in trots att jag skulle vara ledig,
men vad gör man inte för sitt jobb? 
(okejrå, pengarna kanske hade liiite med saken att göra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!