ohmy

2009-09-04 |18:31:40
ojsan hoppsan,
här satt jag i min ensamhet på jobbet.
Väntade på de trettio incheckningar jag skulle ha,
men ingen verkade vilja komma.
(de kommer säkert en minut i tio,bara för att!)

Hur som, då kommer det plötsligt in 7 norska mc-knuttar
& vill ha rum över natten. Helst dubbelrum eller rum där de kan tränga ihop sig så det blir så billigt som möjligt.
Men tyvärr sa jag, vi har bara enkelrum kvar. (vilket faktiskt är sant)
Så de tog budget-rummen & betalade i förskott & allt.
Så här har jag precis försökt ta namn på 7 norrmän, plus lagt in alla bokningar på en sekund ungefär.
Men kul är det, att de kom hit! Trevliga norrmän också, må jag säga!

Men som vanligt när jag blir lite smått nervös,
så blir jag sjukt röd på dekollaget (?).
Du vet, huden mellan brösten & halsen?
Så här sitter jag nu, med världens rodnad som inte vill ge sig.
Hrmpf, känner mig som om jag är 14 år & ska prata inför klassen.
Då blev jag alltid såhär röd, hu!

Nej, positiva tankar! 
Jag slutar om ungefär 3 ½ timme, yeey?


Tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!