yesterday

2009-09-26 |09:18:43
ojoj, igår var det en händelserik dag!

Först jobbade jag lite för ovanlighetens skull,
blev ända till 17.00 så jag var sjukt seg & trött efter det jobbpasset.
D & Cim hämtade mig efteråt & vi susade iväg till Bettnish.
Där hoppade vi in lite snabbt hos D's mamma & käkade mat i rekordfart,
för att sen hoppa in i willy & ta en tur till Lager 157.
De hade jeans för endast 100 riksdaler, hur billigt som helst!

Jag provade runt 15 jeans & D provade runt 10,
hur många vi köpte med oss hem?
D fick med sig ett par & jag? Jodå, jag fick med mig ungefär noll par.
Jävla äckelstora höfter som alltid är i vägen!
Men men, sparade väl pengar antar jag (försöker se det positiva).

Sen åkte vi hemåt & var lite sociala i Cims lägenhet,
där D också klippte sig (han rakade egentligen bort håret,men det låter ju som om han blev flintis då & det blev han inte).
När klockan började närma sig halv tio så ville jag hem & fick som jag ville efter en stund,
jag somnade som en liten stock i bilen & vips så var vi hemma.
Jag gick i sömnen till lägenheten & tvättade bort krigsmålingen för att sen totalslockna i sängen.

Jaa, & här sitter jag nu.
Prisman i Oxelösund (som jag tills imorse trodde var typ biblioteket & inte ett litet köpcentrum som det faktisk är) firar 40års-jubileum idag, grattis till dom. Vanligtvis skulle jag inte ens ha brytt mig så mycket om det, om det inte är skitmycket rea förstås, men idag måste jag. 
Vi ska nämligen ha lunch idag,trots att det är lördag, & då måste jag ju ha en aning om varför vi har det.
Haha ja herregud så oallmänbildad jag är ibland! 
Men det är en del av min charm.
Typ som när jag mumlar i sömnen, eller när jag sjunger i bilen, eller när jag alltid tappar saker på jobbet, eller när jag .. .

ehum, där lämnade jag tråden lite va? 

bäst att plocka lite disk! 

Tjing!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!