b i l d e r

2010-04-11 |21:32:06
Jag ser snart inte mina fötter alls, lite smått trist när jag har nya pjucks!
--------------------

Nyinköpt mämä-klänning, moi poosar sjukt snyggt hos mormor &morfar.
--------------------------

Jag,mamma & mormor var på en SecondHand-affär.
Jag viskar lite snyggt till mamma att fy en sån ful soffa.
helt plötsligt säger mormor "Nämen titta! Att folk slänga så fina saker!"
-------------


Jag,mamma & mormor var inne på deras Coop i Oskarshamn.
Jag stannar vid tårt-disken & säger till mormor:
"Mormor, ni har alltid så mycket fina & goda tårtor här!"
"Men du tycker väl inte ens om prinsesstårta?", säger mormor då till mig.
"EEEH! Ursäkta?! Jag ÄLSKAR prinsesstårta!", svarar jag stött.
"Då köper vi den då!", säger mormor.
jag sa inte emot.

-------------------


Tittapåtvmedsystermamma&tvågamlingar, skithögtljudsåmanfårtinitus!
--------


Hejjagärsnigg!
--------

Min mamma är världens bästa, hon köpte glass till mig & sis.
Helt underbart gott såhär i vårsolen!


Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid i vecka 33

Mysigt ni ser ut att ha haft det :) DU får vara inne lite mer på msn så vi får snacka om våra bebisar i magen! :D

2010-04-11 @ 21:55:25
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!