Bombnedslag

2010-04-27 |10:57:51
Ja fy sjutton, så det ser ut här hos oss.
Det är grejer överallt & ingenstans,
jag vet liksom inte hur allt kom hit & hur det får plats.

Nu har jag & D ätit frulle,
& druckit te med honung i,
allt för att halsen ska bli bra igen.
Det känns yttepyttepyttelite bättre,
så det är ju skönt.
Får fortsätta pimpla te hela dagen.
bebis är helvild inne i magen,
det är helvändningar & buffningar där innefrån.
Ibland känner jag hur fötterna dunkar emot revbenen på ena sidan,
& hur händerna trycker emot nere vid höften/ljumsken/sidan. 
Det är så konstigt att det ligger en liten mini-människa där inne i min mage,
en liten mini-jag&D som sprattlar runt.
Åh så vi längtar efter skruttbebisen! 
nu vill jag att veckorna ska flyga fram,
så vi får träffa dig <3
Kommentarer
Postat av: Catrin

Flytta är inge kul.. när det kändes som vi hade packat ihop det mesta dök det helt plötsligt upp ännu mer saker.. :P och vi förstod inte riktigt hur så mycket saker hade fått plats i lägenheten.. :P sonny sa att han aldrig mer skulle flytta.. haha men ni är ju ändå ganska vana.. ;) kramar

2010-04-27 @ 11:33:02
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: N I N A svarar

Tack så mycket :)

2010-04-27 @ 11:57:10
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!